Cuti ni aku balik perak dan kelantan. perak rumah mak aku dan kelantan pulak rumah suamiku. aku ni syok nak balik kelantan kerana nak pi beli barang. yela, barang-barang di sini semua murah dan menarik. tapi yang tak syoknya, suamiku ni tak nak pi tempat yang sesak dengan orang. katanya kasihan kat Syasya panas. tah la, tapi aku nak juga membeli barang. tapi bila pk-pk, betul gak. sekarang ni penyakit H1N1 semakin merebak. takut gak. dalam hati aku teringin nak pi Pasar Siti Khadijah dan Wakaf che Yeh kerana banyak baju dan kain tudung. tah la.

apapun, selamat bercuti kepada semua guru-guru sekolah dan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN.


This entry was posted on 6:12 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: