Seronok betul aku tengok gelagat Syasya ni. yela, masa tu aku tengok tv. tiba-tiba Syasya merangkak ke arah buai Adam. masa tu, Adam tengah tido dalam buai. yang Syasya ni pulak, mungkin terlampau rajin kot, dia pun buai Syasya. yang aku nak gelakkan, dia kan rendah. masa nak buai Adam, buntut dia naik turun. yela, sambil buai Adam, dia nak tengok Adam dalam buai. eeeee, Syasya ni,lawak betul. dia tolong buai Adam ni dengan penuh khusyuk. harap-harap bila Syasya ada adik nanti, rajin macam ni la. tolong jaga adik Syasya ye.


This entry was posted on 5:52 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: