Fuh, syok betul Syasya main jongkang-jongkit ataupun dipanggil ' coknget-cakdong' dalam loghat kelantan. masa abahnya bawak ke taman dalam kawasan kip tu, dia mula menjerit gembira. macam tak sabar-sabar nak main. tengok la gambar tu, siap mulut muncung lagi menandakan dia main dengan penuh perasaan. ehhh, anak dara sorang ni bab main nombor satu. tu tak boleh jalan lagi. bila boleh jalan, mesti dia pi main sendiri la kat taman tu. sekarang ni, bila mama dan abah free je boleh bawak main di taman tu. apapun. selamat bermain la syasya. mama sayang syasya.


This entry was posted on 5:59 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: