Hari ni masa aku makan, tiba2 aku tgk seorang yang macam pernah aku tgk. emmm, aku terus ingat bahawa wanita ni adalah bekas pensyarah aku di IBMM. namanya ialah Che Zainon. orangnya tetap lawa macam dulu. terkejut aku bila tahu tahun ni umurnya 52 tahun kerana mukanya macam muda daripada umurnya.

che zainon ni tak mengajar aku. cuma kami kenal masa aku menjadi wakil IBMM untuk pertandingan sempoa di MPKB pada tahun 2001. pada peringkat awal, aku diberitahu kami akan pergi dgn kapal terbang tp lepas tu tak jadi. kami pi dgn teksi. dah la teksi tu tak ada penghawa dingin, keta tu lama pulak. dlm perjalanan teksi tu siap mati enjin lg. dr pagi kami bertolak ke kl sampai malam di kb.

tula pengalaman aku. kalau tak pi sana, mesti tak jumpa dgn Che zainon ni. wajahnya tak berubah langsung, makin cantik adalah.


This entry was posted on 10:01 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: