18 Mei ni merupakan hari yang gembira buat aku kerana di SKSB telah diadakan sambutan hari guru peringkat sek. best, banyak acara yg dipertandingkan seperti pecah belon, baling tin dan kukur kelapa. aku masuk 2 acara je iaitu baling tin dan pecah belon. yg syoknya, dua-dua acara ni aku telah menang. syok betul la. tapi yang paling syok ari ni ialah aku dapat tau aku dapat ptk band 4. tu la yg paling best. apapun syukur alhamdullilah. ni gambar kenangan masa main baling tin. pasukan aku iaitu guru sesi pagi lawan dgn guru sesi petang. penat betul main.lgpun guru2 lelaki ni hiperaktif. main langgar je. sakit kepala aku kena bola tp nasib baik bola 2 lembut. bila main permainan ni ingat masa kecil2 dulu. syok.


ni pulak masa persembahan. aku join je walaupun tak reti menari. main hentam je. tp ingat lagi masa single dlu, tiap2 tahun mesti aku join persembahan hari guru kecuali tahun lepas je krn aku mengandung. so, lepas bersalin join la balik.hehe.



This entry was posted on 8:15 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: