Tanggal 15 Oktober 2007, merupakan tarikh yg paling penting dlm hidup aku kerana pada tarikh ini merupakan tarikh perkahwinan ku.
pg nya, majlis akad nikah, lepas tu terus sanding. masa ni aku bahagia sgt kerana akhirnya aku jumpa dgn jodohku. aku bersyukur dpt suamiku.
perkenalan kami bermula semasa temuduga d Putrajaya pd 8 Mac 2005. lepas tu kami mula berkawan dan akhirnya mengambil keputusan untuk mendirikan rumahtangga. mcm org lain, percintaan kami pun byk gak dugaan tp alhamdullillah, jodoh kami kuat.
sekarang ni aku berdoa agar kami akan bahagia hingga ke akhir hayat. semoga cinta kami berkekalan. Amin............




This entry was posted on 9:25 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: